«Есірткі тағамның » зияны
Фаст фуд. Осы тағам өнімдері адамның денсаулығына мол зиянын тигізіп, семіздік пен түрлі ауруларға себеп болып отыр. Тез әзірленетін тамақ атаулының салдарынан қатерлі ісік, диабет, бауыр, бүйрек және қан тамырлары ауруларымен ауыратындардың саны едәуір артқан.
Жақында британдық жазушы Джонатен Айткеннің кітабының аудармасын оқыдым. Сол кітапта Қазақстанды ешбір «МcDonald’s-тары» мен «КFC» жоқ мемлекет ретінде сипаттапты. Арине, олай емес. Себебі, басқа ел ауруын тапқан тағамнан Қазақстан да қалыс қалған жоқ.Оның нақты бір организмдерді бүлдіріп қана қоймай, депрессияға да ұшырататынын біліп жатқандар аз…
«Fast food» жеп көрдің бе, зиянына сендің бе?
Халық тек қана фаст фудты пайдаланып қана қоймай онымен бірге түрлі газдалған сусындар ішеді. Осылайша онсыз да қауіпті тағамдардың «құдіреті» артады. Бигмак, шаурма, сэндвич, чебурек, пицца, чипсы, қуырылған картоп өнімдері қазір кез келген көшеде ашылған.
Фаст фуд өнімдерін әзірлеушілердің басты ұтатын тұсы ол – керемет жарнама, ауыздың суын алар суреттер. Қарап тұрып қалай шыдарсың, әсіресе студенттер жағы жеңіл әрі тез дайындалатын, әрі қарын тойдыратын тағамдарға құмар –ақ.
Мамандардың пікірінше, барлығы да халықтың өзіндік ұстанымына байланысты. Расымен де, халық фаст фуд сататын орындарды демалыс орны деп санайды. Әрине, ол жерде той десе көркі қызатын қазақ ақшаны аямай жұмсап, газды сусыннан қымбат пиццаға дейінгі жылдам тағамдарды сатып алады. Ал,қымбатын алмаса,қазақтың арына сын.
Біздің елімізде қазір Burger House, King Burger и MC Burger сияқты брендтер кеңінен тарады. Мамыр айында Burger King Corpпен Қазақстандық «Верный Капитал» инвестициялық компаниясы серіктестік орнатқан болатын. Енді «МсDonald’s» дәуренін Burger King Corp Қазақстан жерінде кешеді. Өйткені, қазір Қазақстанда сұраныс көп.
Ұсақтарын қоспағанның өзінде қазір Қазақстандағы қоғамдық тамақтану орындарының саны 4000-нан асады. Ал, бір Алматының өзінде қаншама нүктесі бар!?
Қайран қазақ мұра етіп тағамын, болашағы стритфудке жалғады
Алматыда фаст фуд сататын нүктелер өте көп… Бірақ, брендтің барлығы шетелдікі. Рас. Жеме дегеннен, қойып кететін адамды қайдан көрдіңіз, керісінше, «бәрі жеп жур ғой» деген шала сауаттылық көбейетіні анық. Ең болмаса, бір брендтік тағамымызды ашсақ та болар еді!?
Қазақтар қазір қарапайым тойын да ресторанда атқарып, ұлттық дәстүрін де шаңырақ сыртында тойлайтын болды, оның қасында туған күнін дүркіретіп тұрып, мейрамханада өткізетіндердің жайын айтпай ақ қояйын. Тіпті, бабамыздан қалған бешбармақты да келіндер қызметінен алып, аспаздар міндетіне өткізіп қойдық. Осыдан кейін отандық бренд ашпай отыра береміз бе?! Біздегі фаст фуд өнімдерінің барлығы «стрит фуд». Себебі, қай аялдамаға барсаңыз да ол жерден күнге денесін қыздырып жатқан түрлі тамақ өнімдерін көресіз. Бір жақсысы, өзіміздің бренд емес қой, келсе жаман ат «МсDonald’s» пен «King Burger-ге» келер, бір жаңалыққа себеп табылып, дүркірейміз, тексертеміз, шамалысын жабамыз, бітті, қалғаны уақыттың еншісінде, енді ауыратын қандай «бақытты жан» болар екен?!
Ал, Ресейдің кез келген көшесінде отандық бренд атауымен ашылған стритфуд орындары жеткілікті. Мысалы, «Подорожник», «5 минут», «Теремок», «Крошка Картошка», «Рикша и Ван», «Пироги да слойки» және ең танымал хот дог жүйесі– Стардог’s. Бұл жерлерден Мәскеу халқының 60 пайыздан астамы тамақ өнімдерін сатып алады.
Біздің елімізде барлығы франшиз кәсіпкерлікті дамытқан. Белгілі брендтердің өнімін жарнамалап, сатып отыр. Тым болмаса, «Бауырсақ» деген бренд ашайықшы...
Есірткідей естен айырып барады
Жә, кәсіпкерліктің қаймағын жеп отырғандай талдауды қойып, қарапайым адамдар сауалына жауап ізделік.
Кез келген студенттер топтасқан жердің барлығында донер мен самсаның, гамбургер мен чебурек сататын орындар көп екені белгілі. Бір жегеннің аузынан дәмі кетпей, естен айыратын сол өнімдердің адам бойына талай ауруды өңгеріп жатқаны рас.
Жастар арасында сауалнама жүргізгенде, олар фаст фуд өнімдерін пайдаланатынын айтты және ең қызығы барлығы да зиянын керемет біледі. Міне, парадокс. Жастар өз денсаулықтарын өзі құртып, өз болашағын өзі улап жатыр.
Тоқтата алар кім бар?! Есірткіге арналған мыңдаған жарнаманың бірін мен мұндалап тұрған «көше өнімдерінің» біріне арнаңызшы.Тым болмаса, газды сусын ішуді қоялық…
Жақында британдық жазушы Джонатен Айткеннің кітабының аудармасын оқыдым. Сол кітапта Қазақстанды ешбір «МcDonald’s-тары» мен «КFC» жоқ мемлекет ретінде сипаттапты. Арине, олай емес. Себебі, басқа ел ауруын тапқан тағамнан Қазақстан да қалыс қалған жоқ.Оның нақты бір организмдерді бүлдіріп қана қоймай, депрессияға да ұшырататынын біліп жатқандар аз…
«Fast food» жеп көрдің бе, зиянына сендің бе?
Халық тек қана фаст фудты пайдаланып қана қоймай онымен бірге түрлі газдалған сусындар ішеді. Осылайша онсыз да қауіпті тағамдардың «құдіреті» артады. Бигмак, шаурма, сэндвич, чебурек, пицца, чипсы, қуырылған картоп өнімдері қазір кез келген көшеде ашылған.
Фаст фуд өнімдерін әзірлеушілердің басты ұтатын тұсы ол – керемет жарнама, ауыздың суын алар суреттер. Қарап тұрып қалай шыдарсың, әсіресе студенттер жағы жеңіл әрі тез дайындалатын, әрі қарын тойдыратын тағамдарға құмар –ақ.
Мамандардың пікірінше, барлығы да халықтың өзіндік ұстанымына байланысты. Расымен де, халық фаст фуд сататын орындарды демалыс орны деп санайды. Әрине, ол жерде той десе көркі қызатын қазақ ақшаны аямай жұмсап, газды сусыннан қымбат пиццаға дейінгі жылдам тағамдарды сатып алады. Ал,қымбатын алмаса,қазақтың арына сын.
Біздің елімізде қазір Burger House, King Burger и MC Burger сияқты брендтер кеңінен тарады. Мамыр айында Burger King Corpпен Қазақстандық «Верный Капитал» инвестициялық компаниясы серіктестік орнатқан болатын. Енді «МсDonald’s» дәуренін Burger King Corp Қазақстан жерінде кешеді. Өйткені, қазір Қазақстанда сұраныс көп.
Ұсақтарын қоспағанның өзінде қазір Қазақстандағы қоғамдық тамақтану орындарының саны 4000-нан асады. Ал, бір Алматының өзінде қаншама нүктесі бар!?
Қайран қазақ мұра етіп тағамын, болашағы стритфудке жалғады
Алматыда фаст фуд сататын нүктелер өте көп… Бірақ, брендтің барлығы шетелдікі. Рас. Жеме дегеннен, қойып кететін адамды қайдан көрдіңіз, керісінше, «бәрі жеп жур ғой» деген шала сауаттылық көбейетіні анық. Ең болмаса, бір брендтік тағамымызды ашсақ та болар еді!?
Қазақтар қазір қарапайым тойын да ресторанда атқарып, ұлттық дәстүрін де шаңырақ сыртында тойлайтын болды, оның қасында туған күнін дүркіретіп тұрып, мейрамханада өткізетіндердің жайын айтпай ақ қояйын. Тіпті, бабамыздан қалған бешбармақты да келіндер қызметінен алып, аспаздар міндетіне өткізіп қойдық. Осыдан кейін отандық бренд ашпай отыра береміз бе?! Біздегі фаст фуд өнімдерінің барлығы «стрит фуд». Себебі, қай аялдамаға барсаңыз да ол жерден күнге денесін қыздырып жатқан түрлі тамақ өнімдерін көресіз. Бір жақсысы, өзіміздің бренд емес қой, келсе жаман ат «МсDonald’s» пен «King Burger-ге» келер, бір жаңалыққа себеп табылып, дүркірейміз, тексертеміз, шамалысын жабамыз, бітті, қалғаны уақыттың еншісінде, енді ауыратын қандай «бақытты жан» болар екен?!
Ал, Ресейдің кез келген көшесінде отандық бренд атауымен ашылған стритфуд орындары жеткілікті. Мысалы, «Подорожник», «5 минут», «Теремок», «Крошка Картошка», «Рикша и Ван», «Пироги да слойки» және ең танымал хот дог жүйесі– Стардог’s. Бұл жерлерден Мәскеу халқының 60 пайыздан астамы тамақ өнімдерін сатып алады.
Біздің елімізде барлығы франшиз кәсіпкерлікті дамытқан. Белгілі брендтердің өнімін жарнамалап, сатып отыр. Тым болмаса, «Бауырсақ» деген бренд ашайықшы...
Есірткідей естен айырып барады
Жә, кәсіпкерліктің қаймағын жеп отырғандай талдауды қойып, қарапайым адамдар сауалына жауап ізделік.
Кез келген студенттер топтасқан жердің барлығында донер мен самсаның, гамбургер мен чебурек сататын орындар көп екені белгілі. Бір жегеннің аузынан дәмі кетпей, естен айыратын сол өнімдердің адам бойына талай ауруды өңгеріп жатқаны рас.
Жастар арасында сауалнама жүргізгенде, олар фаст фуд өнімдерін пайдаланатынын айтты және ең қызығы барлығы да зиянын керемет біледі. Міне, парадокс. Жастар өз денсаулықтарын өзі құртып, өз болашағын өзі улап жатыр.
Тоқтата алар кім бар?! Есірткіге арналған мыңдаған жарнаманың бірін мен мұндалап тұрған «көше өнімдерінің» біріне арнаңызшы.Тым болмаса, газды сусын ішуді қоялық…
14 пікір